Tuesday, September 27, 2016

Forex broek

Ebook aanlyn af te laai Toegang beligting 28018-1C-ORB / RED Olie vryf Brons / Rooi Sydney Sydney Bestel nou !! AllerAir A5AS21256140-GBLK Gloss Swart Media lug skoner 5000 DX-S HEPA en koolstof lugfilter met 27 lb Diep Bed koolstof filter spesifiek vir tabakrook Bestel nou !! Armstrong Flooring 78in Bretton Forest Maple Kaneel Stair Nose hardehout vloer Accessory Review Armstrong Flooring 78in Misty Gray Oorvleuel Reducer hardehout vloer Accessory Bestel nou !! Baldwin 4368140 Polished Nikkel liften Severin Fayerman C Series 8 duim Sentrum vir Solid Brass Appliance Trek sentrum vanaf die Landgoed Versameling. Jongste uitgawe van die Amerikaanse denimbroek Market 2015 - Global premie denim jeans mark groei teen 'n CAGR van 8,12% in 2014-2019: ResearchMoz Albany, NY, 3 Desember 2015 (GLOBE nieuwslijn) - Amerikaanse denimbroek Market 2015 Edition: Denim het 'n "klerekas stapelvoedsel 'vir die gerief wat dit bied en bo alles vir die feit dat een van die beste klere artikel na 'n deel van die slytasie kategorie semi-formeel. Fiks, troos en prys is die belangrikste faktore wat kliënte beïnvloed om denimbroek aan te koop. Gegewe die langer lewensduur van jeans, die denim bedryf steeds 'n gunstige posisie oor ander vorme van klere te hou. Jeans gedra kan word op verskillende soorte maatskaplike en selfs amptelike geleenthede. Daarom, wanneer dit vergelyk word met ander variëteite van bottoms denim maak ekonomiese sin vir verbruikers om geld oor te bring. Die Amerikaanse mode-industrie is groot, volwasse, en hoogs gefragmenteerde. Die Amerikaanse mark verkoop klere vervaardig in beide plaaslike sowel as buitelandse plekke. Die wêreldwye ekonomiese afswaai het 'n ernstige uitwerking op die mode-industrie het nie, maar die denim mark het sy pas weer relatief vinniger in vergelyking met ander klere segmente. Maar in 2014, denim jeans verkope geregistreer 'n drastiese daling as joga dra is vinnig besig om 'n baie gewilde plaasvervanger vir denim as nuwe materiale en ontwerpe in die kategorie is gefokus op troos, wat lei tot 'n toenemende aantal Amerikaners dra joga dra om te werk en nêrens anders kan hulle gaan. As gevolg hiervan, is Amerikaanse jeans vervaardigers toenemend sukkel met dalende verkope van hul denim produkte. Elkeen van hierdie voorste spelers word negatief beïnvloed deur die afname in verkope broek in die VSA. Kyk na volledige verslag by: Hierdie verslag ontleed die ontwikkeling van die "Amerikaanse denimbroek mark", met die klem op die segmente insluitende vroue en mans se denimbroek mark. Dit bestudeer ook die globale en die VSA klere mark. Die belangrikste tendense, bestuurders fasilitering groei van die Amerikaanse denimbroek mark, asook die kwessies wat in die gesig gestaar deur die bedryf word aangebied in hierdie verslag. Die mark denim broek in die VSA is hoogs gekonsolideer as bekende handelsmerke soos Levi's, Lee en Wrangler hou aansienlike deel van die totale mark. Die vier groot spelers in die VSA denim bedryf, VF Corporation, Levi's Strauss, PVH Corporation en Joe se jeans Inc. word geprofileerde in die verslag beklemtoon hul sleutel finansiële en strategieë vir groei. Kry Voorbeeld Navorsingsverslag: Europa Premium denimbroek Industry 2015 Die verslag bied 'n basiese oorsig van die bedryf, insluitend definisies, klassifikasies, programme en bedryf ketting struktuur. Die Premium denimbroek analise van die mark is voorsiening gemaak vir die Europese markte, insluitend die ontwikkeling tendense, mededingende landskap analise, en sleutel gebiede status ontwikkeling. beleide en planne ontwikkeling is bespreek asook vervaardigingsprosesse en Stuk kostestrukture word ook ontleed. Hierdie verslag stel dit ook die invoer / uitvoer verbruik, vraag en aanbod syfers, koste, prys, inkomste en bruto marges. Kyk Verslag Die verslag fokus op Europa groot voorste rolspelers in die bedryf die verskaffing van inligting soos maatskappy profiele, foto produk en spesifikasie, kapasiteit, produksie, prys, koste, inkomste en kontakbesonderhede. Stroomop grondstowwe en toerusting en stroomaf vraag analise is ook uitgevoer. Die Premium denimbroek bedryf ontwikkeling tendense en bemarkingskanale word ontleed. Ten slotte word die lewensvatbaarheid van nuwe belegging projekte geassesseer en algehele navorsing gevolgtrekkings aangebied. Registreer jou monster kopie van die verslag aan: Global Premium denimbroek Market 2015-2019 Die premie denim jeans mark sluit al die denimbroek wat $ 160 en bo kos. Die eindgebruikers vir hierdie produkte is gewoonlik die HNWIs wat bereid is om meer geld te spandeer vir 'n goeie denim broek. Wat stel dit apart van die normale broek is die gemaklike pas en uitstekende gehalte van die materiaal, sowel as die etiket geheg aan hulle. Navorsing ontleder voorspel die globale premie denim jeans mark groei teen 'n CAGR van 8,12% in 2014-2019. Kyk Verslag Die verslag Technavio, naamlik Globale Premium Denim Market 2015-2019, is gebaseer op 'n in-diepte analise van die mark, met insette van kundiges in die bedryf. Die verslag sluit die sleutel verkopers wat in die mark. Registreer jou monster kopie van die verslag aan: 2014 Uitgawe van die Amerikaanse denimbroek Markverslag Die Amerikaanse mode-industrie is groot, volwasse, en hoogs gefragmenteerde. Hierdie bedryf het die grense van sy kreatiwiteit en verbeelding gestrek tot nuwe maniere om te verkoop geleenthede te verhoog en 'n skerp rand wêreldwyd bereik vind. Die wêreldwye ekonomiese afswaai het 'n ernstige uitwerking op die mode-industrie het nie, maar die denim mark het sy pas weer relatief vinniger in vergelyking met ander klere segmente. Denimbroek het 'n noodsaaklikheid geword en klerekas stapelvoedsel soos dit bied troos en 'n langer lewensduur in vergelyking met ander vorme van klere. Jeans gedra kan word op verskillende soorte maatskaplike en selfs amptelike geleenthede. Oor die jare, het denim sy vermoë om die ouderdom en geslag hindernisse oorkom geopenbaar. In die VSA, denim is die mees omvattende geproduseer en gebruik klere. Die groei van denim kategorie is verder aangevuur deur die groei in premie denim mark. Die mark word geprojekteer om verder te groei in jare as gevolg van die ekonomiese, sosiale en demografiese tendense te kom. Kyk Verslag Die mark denim broek in die VSA is hoogs gekonsolideer as bekende handelsmerke soos Levi's, Lee en Wrangler het 'n groot deel van die totale markaandeel. Levi's (Alle Brands), Wrangler en Lee is die boonste denim handelsmerke vir mans, terwyl Levi's (Alle Brands), American Eagle Outfitters en Old Navy is die voorste denim handelsmerke vir vroue in die VSA. Registreer jou monster kopie van die verslag aan: ResearchMoz is die wêreld se vinnigste groeiende versameling van marknavorsing verslae wêreldwyd. Ons databasis is saamgestel uit die huidige mark studies van meer as 100 featured uitgewers wêreldwyd. Ons marknavorsing databasisse integreer statistieke met ontleding van globale, streeks, land en maatskappy perspektiewe. ResearchMoz se diens portefeulje sluit ook toegevoegde waarde-dienste soos marknavorsing aanpassing, mededingende landskap, en in-diepte ondersoeke, deur 'n span van ervare Navorsing Koördineerders gelewer. Lees hierdie artikel - Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy spam die BBV se forums of resensies, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. terme privaatheid Adverteer Kontak Ons © Kopiereg www. ForexPeaceArmy. com. Alle regte voorbehou. ™ Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Forex Modieus Review Daar is baie mense wat 'n sterk begeerte om gewig te verloor, in werklikheid alledaagse meer en meer mense is stadig maar seker besig om gewig en voel hulpeloos in hul pogings om 'n einde te maak aan dit bring. Vir baie van ons lyk dit asof daar geen volle bewys oplossing in sig nie. Ek onthou voel op hierdie manier self op 'n tyd, was ek in my vroeë twintig is 'n persoonlike afrigter en nog was oorgewig, so as jy kon dink ek het werklik 'n lae selfbeeld. Ek het gedink dat as ek een of ander manier net verloor 15 kg liggaamsgewig dan al my probleme sou verby wees. Wel, as net dit was so maklik! Dit blyk dat elke keer as ek probeer om 'n nuwe gewig te verloor dieet ek sou beland versuim klaaglik, sou ek motivering verloor, vind die dieet te moeilik om te volg en uiteindelik quiting. Dit was 'n bose kringloop wat ek uiteindelik sou oorwin volgende jaar van frustrasie. Dit is die rede waarom ek so passievol oor die inligting wat ek wil vandag met jou te deel. In hierdie artikel sal ek my sleutels word deel van suksesvolle en permanente gewigsverlies. Ek noem hierdie my 3 sleutels. Ek sal bespreek hoe om jou motivering om gewig te verloor op 'n hoë, hoe om jouself te dissiplineer om jou doelwitte te bereik en die beste soort van gewigsverlies dieet te bereik om te volg vir 'n vinnige en permanente resultate hou al die tyd. Ek is seker dat as jy hierdie artikel lees en volg my 3 eenvoudige sleutels, kan jy ook gewig maklik, moeiteloos en permanent verloor ... Die eerste van my sleutels is doelwitstelling, kan dit maklik genoeg lyk en tog is dit alles behalwe. In my ervaring byna al my probleme met 'n dieet plan en die bereiking van bevredigende resultate was 'n gevolg van nie met duidelike en meetbare doelwitte om te begin met. Ek sou so ver gaan as om te sê gaan, nie eens te dink oor die begin van 'n dieet totdat jy eers besluit het op presies wat jy wil bereik daaruit. jou doel te definieer duidelik, skryf dit uit en lees dit elke dag en elke aand voor jy gaan slaap, sit 'n foto iewers jy sal dit sien van die tipe van die liggaam wat jy wil bereik. Dit sal jou hoof motivering wees. Nog 'n groot motiverende faktor oor wat duidelik gedefinieerde doelwitte is om iets om jou vordering te meet teen, dit is 'n hoë piet. In my geval sou ek my liggaam vet metings elke 3 weke geneem en na my liggaamsvet val en kry al hoe nader aan my doel liggaamsvet persentasie was soos gooi petrol op my vuur van motivering te sien. Dit letterlik afgedank my om vol te hou en was die brandstof te skep momentum in my vet verlies doelwitte te bereik. Een laaste punt vir jou doelwitstelling is breek jou doel af in klein maklik bereikbaar byt grootte stappe, en sodra jy bereik elkeen van hierdie stappe te beloon jouself met iets die moeite werd, byvoorbeeld 'n nuwe paar jeans, 'n nuwe hemp ens ... As jy het duidelik gedefinieerde, meetbare en bereikbare doelwitte wat jy sal nooit hoef te bekommer oor die verlies van motivering! Online Klere van die Verenigde Koninkryk - dames klere, Mens Klere & amp; kinders klere Forex valuta handel Basics vir beginners Forex valuta handel Basics Vir Beginners: Wat is Forex Alles oor Vir 'n beginner forex valuta handel student dit kan lyk na 'n hele nuwe wêreld wees, maar die basiese beginsels is verbasend maklik om te leer. Jy hoef net om al die buzz woorde en handel terme verstaan ​​en dan gryp 'n basiese begrip van hoe die mark werk. Die maak van groot hoeveelhede kontant in 'n kort tyd is watter geldeenheid forex is alles oor! Dit is moontlik vir beleggers om 'n klomp geld baie vinnig maak want die wisselkoerse op die buitelandse mark kan styg en vinnig val. Dit beteken natuurlik dat dit riskant en daar is ook die kans om te verloor 'n baie, net soos die meeste dinge in die lewe wat die potensiaal van groot opbrengste hê. Sinvol reg. Soos jy sal weet as jy ooit geldeenheid verruil het vir 'n vakansie, is die tariewe voortdurend veranderende. Byvoorbeeld jy kan $ 100 te verander in 'n ander geldeenheid beplanning te reis, en vind dan dat jy dit nie nodig het en verander dit terug. Die koers sal waarskynlik verander het in die tussentyd en jy kan selfs 'n wins gemaak het. Forex-handelaars handel in geldeenhede hoop om 'n wins te maak al die tyd, maar in plaas van die verandering van geld by die bank wat hulle gebruik 'n makelaar. Die meeste transaksies deesdae is aanlyn hanteer. In baie opsigte is dit nie so anders as-beurs. Daar is dieselfde potensiaal om handel te dryf in marges waar 'n klein balans gehou word deur jou makelaar veel groter handel kan beheer. Daar is baie mense wat 'n sterk begeerte om gewig te verloor, in werklikheid alledaagse meer en meer mense is stadig maar seker besig om gewig en voel hulpeloos in hul pogings om 'n einde te maak aan dit bring. Vir baie van ons lyk dit asof daar geen volle bewys oplossing in sig nie. Forex Modieus Review Ek onthou voel op hierdie manier self op 'n tyd, was ek in my vroeë twintig is 'n persoonlike afrigter en nog was oorgewig, so as jy kon dink ek het werklik 'n lae selfbeeld. Ek het gedink dat as ek een of ander manier net verloor 15 kg liggaamsgewig dan al my probleme sou verby wees. Wel, as net dit was so maklik! Dit blyk dat elke keer as ek probeer om 'n nuwe gewig te verloor dieet ek sou beland versuim klaaglik, sou ek motivering verloor, vind die dieet te moeilik om te volg en uiteindelik quiting. Dit was 'n bose kringloop wat ek uiteindelik sou oorwin volgende jaar van frustrasie. Dit is die rede waarom ek so passievol oor die inligting wat ek wil vandag met jou te deel. In hierdie artikel sal ek my sleutels word deel van suksesvolle en permanente gewigsverlies. Ek noem hierdie my 3 sleutels. Ek sal bespreek hoe om jou motivering om gewig te verloor op 'n hoë, hoe om jouself te dissiplineer om jou doelwitte te bereik en die beste soort van gewigsverlies dieet te bereik om te volg vir 'n vinnige en permanente resultate hou al die tyd. Ek is seker dat as jy hierdie artikel lees en volg my 3 eenvoudige sleutels, kan jy ook gewig maklik, moeiteloos en permanent verloor. 1. Die belangrikheid van doelwitstelling Nog 'n groot motiverende faktor oor wat duidelik gedefinieerde doelwitte is om iets om jou vordering te meet teen, dit is 'n hoë piet. In my geval sou ek my liggaam vet metings elke 3 weke geneem en na my liggaamsvet val en kry al hoe nader aan my doel liggaamsvet persentasie was soos gooi petrol op my vuur van motivering te sien. Dit letterlik afgedank my om vol te hou en was die brandstof te skep momentum in my vet verlies doelwitte te bereik. Een laaste punt vir jou doelwitstelling is breek jou doel af in klein maklik bereikbaar byt grootte stappe, en sodra jy bereik elkeen van hierdie stappe te beloon jouself met iets die moeite werd, byvoorbeeld 'n nuwe paar jeans, 'n nuwe hemp ens As jy het duidelik gedefinieerde, meetbare en bereikbare doelwitte wat jy sal nooit hoef te bekommer oor die verlies van motivering! Forex Oriëntasie: Beste Forex Strategie Totaal Aandele 15 As ek deur hierdie skerm kan stap en handig jy die een ding wat jy regtig wil as 'n handelaar wat sal dit wees? My raaiskoot is baie van julle sal sê "die perfekte forex strategie vir my om handel te dryf!" Sure, 'n makelaar wat jy kan vertrou en 'n lekker vet rekening om te begin met mag koers hoog op die lys. Maar elke handelaar is 'n unieke mens. en vir elke handelaar daar is 'n benadering tot die mark wat hulle pas perfek. Soos vel! Natuurlik, forex is nie net oor watter strategie om handel te dryf. 'N Goeie opvoeding en studie van die sielkunde van die saak is van kritieke belang om sukses, en altwee is gedek regdeur AuthenticFX. Die perfekte forex strategie om handel pas jy soos 'n handskoen Maar afgesien van opleiding, ondervinding en sielkundige voorsprong, as jy nie heeltemal gemaklik met jou gekose strategie, jy sal waarskynlik nie maak nie! Die globale markte forex behoort aan die bokant honde wat maalvleis van julle sal op die eerste wenk van swakheid. En nêrens doen swakhede n handelaar se opdaag meer duidelik as wanneer hulle probeer om 'n strategie wat hulle nie pas nie handel te dryf. Dit is bloot omdat jou blindspots en swakhede (en glo my, hulle almal handelaars het) groot gemaak sal word as jy probeer om handel te dryf op 'n wyse wat jou nie pas soos 'n handskoen. Inderdaad, om dit weer sê ... Soos vel! Jy sal nie voor vir 'n belangrike werksonderhoud geklee in klere wat nie 'n wedstryd vir die posisie wat jy is wat aansoek doen om was. Carpenters werk nie in baadjie en sterte; die korporatiewe wêreld frons op jeans en T-hemp (tensy jy werk vir Google!). Dit is dieselfde in die handel: scalpers vermy daytrading vir die grootste deel en langtermyn posisie handelaars vermy die intraday wisselvalligheid van vyf minute kaarte. Natuurlik, scalpers en posisie handelaars wat daartoe verbind is om hul styl van handel weet wat hulle soek in 'n handel strategie. Hulle het waarskynlik gevind verskeie strategieë wat hulle is gemaklik met. Net Gimme Sommige Waarheid! Hierdie webwerf word gewy aan die baie handelaars wat nog jag die forex stelsel wat draai hulle binnein 'n wenner! Maar daar is baie van die strategieë, reg? Die probleem kry om een ​​van sortering juwele uit die puin wees: die internet is oorstroom in webtuistes verkoop veronderstel wonder stelsels. En daar is talle ander terreine bied honderde, selfs duisende onbewese handel strategieë wat jy veronderstel is om een ​​of ander manier te toets, te verifieer en uiteindelik vertrou met jou kosbare kontant rekening. Dit is wat AuthenticFX gaan. Nege jaar van handel, het ongekende ure van navorsing en meer duisende dollars spandeer as wat ek regtig wil om te dink oor, my gelei tot die vaste oortuiging dat daar 'n hele boel van rommel wegkruip bitter min juwele. Maar dit het ook my in staat gestel om 'n paar van die juwele vas te stel. En ek prospekteer vir meer al die tyd; dit is 'n stokperdjie, okay? So, het jou handel strategie mynwerker se pick handig? Groot! Begin deur op die menubalk aan die bokant of gaan na die volgende afdeling System of strategie om jou soeke begin! Andersins, om voort te gaan in die artikel Forex Onderwys van die webwerf kliek op die volgende skakel om te gaan na Forex Trading Skool Basics Kort mensdom - Lang Reis Interplanetaire Die wag het wrede, en die dollar pare "breë gedrag" het dit baie moeilik om 'n spesifieke vlak af te haal, en voel "goed" oor spyker 'n inskrywing. Geduld is gestoot tot die uiterste beproef, soos die daaglikse wisselvalligheid gaan voort om uit te wis die klein ouens. Ek durf sê dit weer ... ..but ons moet kyk na die waterval begin hier baie. binnekort. Met volgehoue ​​konsentrasie op die JPY pare vs AUD, NZD en CAD - Wat kan gesê word? Hierdie ambagte voortgaan om te produseer, nou ek weet nie ....several honderde pitte (1000's kumulatief) in die groen. As jy het nog 'n paar sente in jou broek ... ..remain kort ... voeg kort risiko as ons duidelik laer beweeg (en na my mening selfs laer). Interessant ...... jy kan nie 'n lae in olie .......without n hoë / draai in dollar (as olie pryse in dollar) Ek bly kort risiko ... ..long JPY en kort USD ... en soos voorgestel paar weke gelede - Voel vry om 'n blik op die winste kom mid / einde van Oktober te neem. Kanada voort om voort te trek - Kort USD / CAD Nog goeie getalle uit Kanada vandag as die ekonomie blyk te wees, 'n vuur op alle silinders. Maatskappye in Kanada kan kyk na verbruikerspryse verhoog te midde van die onderliggende sterkte in werk groei saam met die uitbreiding in die private sektor krediet, en 'n positiewe ontwikkeling kan die appèl van die Kanadese dollar verhoog indien die data vonk verbintenis vir 'n rentekoersverhoging. Intussen suid van die grens: Die stad van Detroit in bewaring gehou vir Hoofstuk 9 bankrotskap beskerming in die federale hof Donderdag wat die grondslag vir 'n historiese poging om 'n Stad wat bo-sink onder miljarde dollars in die skuld en dekades van wanbestuur, bevolking vlug en verlies aan belastinginkomste borgtog uit. Dit is duidelik dat ek daarop dui kort USD / CAD stel baie goed op hierdie vlakke. Ek het 2% op die handel bespreek en sal kyk na herlaai op enige verdere "pop" in dollar wat al hoe minder waarskynlik deur die dag kry. Forex Magazine deel Forex Magazine deel YEN RUN: SAL nuwe leierskap deurvoer? p. 6 Strategieë, analise, en nuus vir FX handelaars Februarie 2013 Deel 10, No 2 Dollar indeks uitdagende ondersteuning: Tendense na afbreekpunte p. 14 Q & A: Garen Ovsepyan van Sharpe + Signa p. 24 Geld-effekte korrelasies: More (of minder) as wat die oog p. 18 Die S & P en die Euro p. 10 Bydraers. 4 Global Markets Winde van verandering waai in Japan. 6 Maar wat sal hulle inlei in? Soos ekonome debatteer die BOJ se onlangse aankondiging oor monetêre beleid, handelaars meet die vermoë van die jen se sy tendens volhou. Deur valuta handelaar Personeel op die geld wat slegte vibrasies. 10 'n terugsakking in die S & P kon wees Euro negatiewe - as ons nie verwag nie. Deur Barbara Rockefeller Spot Check Amerikaanse dollar indeks. 14 Die dollar is rondsnuffel ondersteuning vroeg in 2013. Die vraag, soos altyd, is, hoe laag kan dit gaan? Deur valuta handelaar Personeel gevorderde konsepte staat-afhanklikheid van die munt-aandele korrelasies. 18 Die verlede is nie noodwendig proloog wanneer dit kom by die verhouding tussen geldeenhede en aandele. Deur Howard L. Simons Q & A Garen Ovsepyan. 24 Geld bestuur firma Sharpe + Signa krane FX potensiaal. Deur valuta handelaar Personeel Globale Ekonomiese Kalender. 26 Belangrike datums vir valuta handelaars. Geldeenheid Futures Kiekie. 27 BarclayHedge ranglys. 27 top-posisie bestuur geld programme internasionale markte. 28-wennommers vir die globale forex, voorraad, en rente-koers markte. Op soek na 'n adverteerder? Klik op die maatskappy se naam vir 'n direkte skakel na die advertensie in hierdie maand se uitgawe. Ablesys eSignal FXCM New York Handelaars Expo Die London Beleggers Wys Vrae of kommentaar? Voorlê redaksionele navrae of kommentaar aan.


No comments:

Post a Comment